domingo, 8 de enero de 2023

Leído: Vint-i-set dinosaures de Teresa Muñoz

Vint-i-set dinosaures - Teresa Muñoz. Barcelona : Estrella Polar, 2022. 140 p.

Un cuento largo ambientado en la Barcelona pandémica, donde Nil y su madre lidian con el duelo por la muerte del padre, con la ayuda del hermano de la madre, y de la vecina de al lado. Pero esta ayuda acaba siendo envenenada, y conlleva un gran problema, que la madre gracias a la ayuda de la vecina podrá atajar rápidamente y de raíz.
Es un libro muy subtil y delicado con el tema principal, y eso hace que dudemos de lo que realmente está pasando, hasta que nos damos cuenta que sí, y que es tremendo.
Comentar que fui a la presentación del libro con mi hermana y sobrina y pasamos un buen rato luego hablando con la autora y con Vicky Bernadet.
---
El Nil fa un temps que no està bé. Li costa concentrar-se a l'escola, i amb els amics i companys la cosa tampoc no rutlla gaire, a excepció del Roc, el seu millor amic, i de la seva gossa Lily, que sempre li fa costat. Ja fa més d'un any que va morir el seu pare i des d'aleshores tot ha empitjorat. De vegades pensa que s'ha tornat boig, sobretot quan parla amb el Mazzy, el robot que té a mig muntar a sobre de la taula, o quan veu monstres a la seva habitació i llavors es concentra en les enganxines de dinosaures que té a la paret per superar el mal tràngol. Se'n sortirà amb tot plegat?

No hay comentarios:

Publicar un comentario