martes, 30 de julio de 2019

Leído: Sóc feminista i no ho sabia : reflexions d'una dona que creia que podia fer (quasi) el mateix que un home de Ariadna Oltra

Sóc feminista i no ho sabia : reflexions d'una dona que creia que podia fer (quasi) el mateix que un home - Ariadna Oltra. Barcelona: Penguin Random House, 2019. 155 p.

Las reflexiones sobre el feminismo de Ariadna Oltra, conocida presentadora de TV3 y periodista.
Sus reflexiones son interesantes ya que hace un repaso básico por el feminismo, y para adentrarte en la materia está bien.
Entretenido.
---
Si fa tres anys m'haguessin preguntat si era feminista, hauria dit: «No».
Jo creia que el feminisme era una cosa passada, antiga, que ja no calia perquè s'havia aconseguit viure amb igualtat. I arrel de les situacions en les quals m'he trobat al ser mare treballadora, ho he deixat de creure i aquesta revelació m'ha donat força i m'ha permès entendre la meva vida i el que m'envolta.
Perquè sóc feminista i ho he estat sempre, i no ho sabia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario